Kedem? TEATRE

Un grup fa els assaigos tots els dimecres de 18:15 h. a 19:45 h. i l'altre grup tots els divendres de 19:15 h. a 20:45 h. Tots els assaigos es fan a la Sala d'Assaig del Teatre de Blanes.

Biografia

Kedem Teatre comença la seva andadura al mes de setembre de 2014. Format inicialment per un grup de nou nois i noies, dirigides per l'actriu Maria Sola, amb la seva ajudant, Roser Granells.
El seu primer treball va ser la grabació d'el Videoclip “Som com som”, a l'octubre de 2014, que va comptar amb la valuosa colaboració del músic Manu Chao. Dirigit per Maria Sola,  enregistrat i muntat per Andy Martinez, la música de Manu Chao, Mr. Boby, i rodat a escenaris naturals de la Costa Brava i al Cotton Bar de Blanes.
Enllaç: https://www.youtube.com/embed/lKGSw1yaJhw
La següent actuació, va ser la participació, amb  la performance “Alegría” que es va presentar dins de la exposició fotogràfica “Mirades de l'ànima”, de l'Associació Kedem?, al mes de novembre del mateix any.

Dels nou actors inicials, van passar a ser 17 actors l'any 2015, i, en l'actualitat, Kedem Teatre està format per  vint i un actors i actrius. Durant aquest temps,  hem repressentat set peçes de teatre, i totes tenen un denominador comú: la música i la comicitat.
NAIXEMENT POP
Desembre de 2014
Una versió més moderna, actual, i cómica del Naixement de Jesucrist, amb música pop, de David Bowie, i Beatles, entre d'altres.
L'AMOR UNEIX
Juny de 2015
Musical amb música de Queen. La història s'inspira en la més universal de les narracions: Romeo i Julieta. En aquest cas es tracta de dues families, els Romeo i els Julià, enfrontades des de fa temps, ja no se sap ni per quina raó, els fills dels quals, en Víctor i la Nùria estàn enamorats. Sortosament, a diferència de la tragèdia de Shakespeare, aquí tot acaba bé.
 Enllaç: https://www.youtube.com/embed/ofCB6XjVYXA
NAIXEMENT POP
Desembre de 2015
Segueix la primera versió del Naixement, però amb més actors, doncs es va haver d'ampliar els pastors, els angels anunciadors, i els patges dels reis... amb la música pop corresponent, que en aquesta ocasió va ser en directe, amb la colaboració de l'Aula de Músics.
COSTA BRAVA BAR
Juny de 2016
Amb música dels anys 80, aquest musical ambientat en aquèsta època, com el seu nom indica, el Costa Brava Bar és un lloc de reunió per a un grup de nois i noies apassionats per la música. Un concurs de bandes, els enfrontarà, però alhora també resoldrà la història d'amor de dos dels protagonistes, en Michael  i la Eva Maria. Amb la escenografía de l'artista blanenc internacional, Kim Serrano. I la música en directe del grup RETROVISION.
Enllaç:  https://www.youtube.com/watch?v=eiTVuq2Ufz4
NAIXEMENT POP V.3.16
Desembre de 2016
La tercera versió del Naixement Pop, va comptar amb l'increment de 20 actors i actrius, i va ampliar la Sagrada Familia tradicional, amb una familia actual, la família Rovira,  que lliga la explicació del naixement, sempre amb la música i l'humor que ens caracteritza.
Enllaç: https://youtu.be/EwrzHLVra8s

VIDEOCLIP ME GUSTAS TÚ
Desembre 2016
El desembre del 2016, com a sorpresa i regal Kedem Teatre va preparar un videoclip, en la seva línia divertida, amb la cançó Me gustas tu, de Manu Chao. Enregistrat per Maria Sola a l'Esbarjo de Blanes, i montat per Nani Miras.
Enllaç: https://www.youtube.com/watch?v=ovXXxRSUKDc&t=133s
COSTA BRAVA BAR V.2.0
Juny 2017
La segona versió del Costa Brava Bar, seguía amb la parella de protagonistes, l'Eva María i en Michael, i afegía la incorporació de nous personatges.  Amb música en directe dels anys 80, cançons, com Mediterràneo, Cuéntame, Escuela de Calor, No dudaría, etc. del grup Retrovisión
NAIXEMENT POP V.4.17
Desembre 2017
La quarta versió del Naixement Pop, en aquesta ocasió la primera que vam fer-ho al Teatre de Blanes, s'havía fet fins llavors a l'Esbarjo, es van incorporar nous personatges i va ser tot un èxit!
Enllaç: https://www.facebook.com/AjuntamentdeBlanes/videos/1711817248875295/
La família Rovira, una família molt especial que ens explica el Naixement.

RODATGE CURTMETRATGE
Novembre 2017
Actualment en fase de montatge, vam rodar al mes de novembre, un curt que presentarem aquest any 2018. Estem tots molt emocionats, per què és la primera experiència al mòn del cinema dels integrants de Kedem Teatre. La vam rodar durant un cap de setmana, molt intens, esperem que aviat la podréu veure! Es titula “La Plantita”, i compta amb una colaboració molt especial.
Fotos rodatge:
PROJECTES 2018
Des de principis de 2018, Kedem Teatre està en fase de preparació de la propera obra que s'estrenarà al mes de juny, en la que esteu tots convidats!
Así mateix també es farà l'estrena del curtmetratge, en data per concretar.

La Directora:

Maria Sola Sola, actriu, va iniciar-se al teatre als anys 80, amb uns tallers de teatre al Centre Cívic la Sedeta, Barcelona, amb l'actor Jordi Dodero. Ha fet molt teatre, amb peces de producció pròpia, de format monòleg, i en les que predominan sempre l'humor. El 2005 va partipar en la película Fuerte Apache, amb Juan Diego i Lolita Flores, i el 2006  a la película Vida Abismal, de Ventura Pons, amb Oscar Jaenada. El 2008, comença a treballar en plublicitat, amb diferents spots, i participa en un videoclip de Manu Chao  “A Cosa”

Al mes de setembre de 2013 va ser la protagonista de la campanya de la Grossa de Cap d'Any, i ha participat en totes les campanyes publicitàries desde llavors. També va fer la part promocional, de bolos els dos primers anys, 2013 i 2014.
Ha donat diferents tallers de teatre, i expressió corporal, a diferents colectius, a Barcelona, Tordera i Blanes. Des de el 2013, va començar amb tallers de teatre a colectius amb capacitats especials a l'any 2013, i des de el 2014 dirigeix Kedem Teatre. Ha escrit els guions de totes les obres representades pèl grup.

Les ajudants:
 - Roser Granells
Treballa amb el colectiu de persones de capacitats diferents, des de fa tres anys. Va començar com a monitora de manualitats, i ha participat en les colònies que es fan a l'estiu. Des d'el principi de Kedem Teatre, està com ajudant, amb el grup de teatre, amb un tracte i un tarannà molt carinyós. La Roser va començar el setembre de 2014 i va deixar Kedem el juny de 2017, per assolir nous reptes professionals.
- Mónica del Blanco
Va començar amb nosaltres al setembre de 2017. Monitora de lleure i auxiliar de clínica, és la seva primera experiència amb aquest colectiu, però ha sigut molt ben rebuda, és molt carinyosa i afectiva amb tots.

Colaboracions:
El mes de febrer s'ha iniciat un interesant projecte de colaboració amb Cáritas, pel què comtem amb dos joves voluntaris per dimecres i dos per divendres, què també ens ajudaran el día de l'estrena de la nova obra. Una molt bona iniciativa a la qual estem molt agraïts.
Agraïments:
Des que vam començar a fer teatre fins a principis del 2017, vam poguer assajar a l'Esbarjo Parroquial de Blanes. A partir del 2017, vam passar a fer teatre a la sala d'assaig de l'Ajuntament de Blanes. Kedem Teatre vol agraïr la colaboració de totes dues entitats
en el nostre projecte.
Agraïm també la important aportació del artísta blanenc Kim Serrano, que ha participat en els dissenys de tots els cartells de les nostres obres, i també amb l'escenografia de la obra “Costa Brava Bar”.
Agraïm a Eva Palau el seu recolzament, i implicació, amb l'enregistrament de les obres, i les notes de premsa, sempre tant positives.
Per finalitzar agraïm la colaboració e implicació de Kedem?, la Mari, en Manou i en Toni.