Kedem? ELS SOCIS/ES

Si vols ser un dels nostres socis/es contacta amb nosaltres i et donarem un formulari d'inscripció per tal que l'omplis amb les teves dades personals i el signis. Després rebràs el nostre carnet amb el numero de soci/a. La Quota que s'haurà d'abonar en el moment de presentar la sol·licitud es de 30 Eur i es tindrà de renovar cada any. Amb el carnet de soci/a podràs beneficiar-te de descomptes en les nostres activitats o tallers i en alguns establiments comercials de Blanes, abaix podeu trobar els comerços que colaboren. A mes el fet de formar part de l'Associació Kedem et permetrà assistir a totes les reunions informatives que es convoquin al llarg del curs.
La recaptació que s'obté dels ingressos de les quotes dels socis/es es destina íntegrament a cobrir les despeses dels tallers i activitats (materials que s'utilitzen i despeses dels professionals que fan els tallers) i també per fer les diferents sortides culturals o lúdiques (desplaçaments) que es fan al llarg del curs i que permet en la majoria de casos la gratuïtat de tots els nois/es que participen en els tallers.

PROMOCIONS PELS SOCIS/ES DE L'ASSOCIACIÓ KEDEM?