KEDEM? Qui som?

A partir d’una metodologia activa i participativa pensada en la possibilitat d’educar mitjançant l’oci, es crea l’Associació Kedem?

Neix a Blanes l’any 2010 amb la finalitat de donar un servei a la comunitat i Crear espais lúdics per desenvolupar activitats relacionades en tot moment amb el lleure, dirigides a tot tipus de persones sense límit de edat.
Pensem que vivim en una societat transformadora i que hi han varis col·lectius de persones que han de ser motivats creativament. S’ha de potenciar el sentit de socialització entre els grups i portar les seves experiències al món on vivim i així  enriquir-nos mútuament.
Un dels nostres objectius es utilitzar tècniques lúdiques per integrar i fer gaudir del món de l’esplai a totes les persones, independentment de les seves característiques individuals, socials o culturals.
Per aconseguir les seves finalitats, l’associació realitza les activitats següents:
* Punt de trobada per a integrar persones adultes amb diferents discapacitats amb altres col·lectius.
* Taller d’expressió, musica  I teatre.
* Sortides a espais culturals i lúdics.
* Realització de casals I colònies segons necessitats.
* Col·laboracions amb entitats tant esportives, culturals i socials.
Actualment estem ubicats al local juvenil al costat de la Parròquia Santa Teresa de Ca L’Aguidó.
En queda exclòs tot ànim de lucre.