Kedem? AGENDA

AQUÍ US INFORMEN DE LES SORTIDES O ACTIVITATS  EN QUÈ COL·LABOREN O PARTICIPEN LA ASSOCIACIÓ KEDEM?

Juliol 2018:

Dissabte 07 Juliol:
Es convoca a tots els socis i sòcies a una reunió extraordinària el dissabte dia 7 de Juliol a les 11:30 h. en el local de Ca l'Aguidó.
En aquesta reunió es realitzarà el canvi i la presentació de la nova junta directiva de l'associació amb motiu del cessament voluntari de Mary González (Presidenta)  i Antoni González (Secretari) que aprofitant la renovació de la junta ofereixen l'oportunitat a altres persones per ocupar aquests càrrecs.
En aquesta reunió també es respondran les vostres preguntes sobre aquests canvis i s'informarà sobre les activitats programades per al mes d'Agost. Esperem la vostra assistència, gràcies.